min helg!

Såå, om jag ska berätta lite om min helg?
I fredags gjorde jag balfrisyr och var sedan med Emilia.. Sen åkte vi med hennes familj till balen och tittade, men träffade Nattan Julia och Alex där. Även några söta från min klass och Jennifer.
Sen drog jag Emilia Julia Alex och Nattan och käkade i stan och sen till båten och mös, så kom även Becca och Sophia. Sen sov jag och Emilia hemma hos henne.

På lördag morgon ringde mamma och väckte oss, kom och hämtade oss så åkte vi tre in till stan och gick runt lite överallt. Sen träffade vi Kim och Malou och efter ett tag även Alex och Julle. Så gick vi alla och fikade. Sen gick vi tjejer och kollade på modevisning, den var jättebra :). Sen stack vi och käkade och hyrde film.
Åkte hem till Fajans och lagade mat, duschade, dansade och sjöng. Underbart att få umgås med mina favoriter så mycket! Vi var ute och träffade Möller också, det var kul :) Och sen skulle vi egentligen träffa Johan men blev inte så för klockan blev för mkt och vi frös. Så vi stack hem och kollade film. American Pie blev det, men jag somnade och sen kom A och hämtade mig och mamma och körde hem oss.

Vaknade ganska sent idag och nu måste jag plugga, men orkar inte :'( Det är morsdag idag så vi ska ut och äta med familjen, :) Imorgon är det mentorsdag, mysigt:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0