Underbar dag :)

Hejsan bloggen :) Jag har haft en fantastisk dag tillsammans med min mamma :).

Vi har vart i halmstad, hittade faktiskt inte så mycket men.. Ett linne, en bikini, jacka, ny pinsett (min e borta), armband, sjal och lite sånt. Hehe, även fast jag inte hittade så mycket så kom inte hem tomhänt i alla fall :) Träffade även Nattan och hennes mamma där, söta (a)

När jag kom hem satte jag mig och pluggade historia, nästan klar vilket är skönt :).. Sen åkte jag, mamma och Tobbis in till stan och stack och kollade hans lägenhet han ska flytta till i sommar och även på våran. Jag ska flytta till stan vilket jag är otroligt glad (a) Om allt nu går som det ska :).
Nu sitter jag och kollar tv med mamma och snackar lite med Alexandra och även med Albin. Vi hööörs :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0