skolan

Hejsan, just nu sitter jag i skolan med Sandra och Hannah. Jag har nyss gjort matteprov, först när jag fick det så kände jag att jag ångrade att jag sa till läran att jag ville göra det idag istället för på tisdag men så kollade jag igenom det och hoppade över två uppgifter som jag inte kunde för stunden. Sen när jag hade löst alla utan de två gick jag tillbaka till de och klarade dem också, nice! Lämnade in provet och gick och satte mig vid datorn.

Jag har ont i magen, inte för jag är hungrig eller nått.. Utan bara rent av orohet och rädsla.
Jag vill ha trygghet, jag vill ha kärlek, jag vill ha allt det där som du har, allt det där som bara du kan.




Jag vet inte vad der är mellan oss nu, men känns inte som förr.
Och känns stelt och konstigt då och då..
Men så vill jag inte ha det.
Du är guld för mig, du är grym, du är bäst Nathalie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0