skolan!

Ingen bloggande sen igår, förlåt förlåt förlåt.
Men igår var jag i skolan hela dagen och hann inte skriva för det var fullt upp.. Skrev en del utvärderingar om de kurser som ska avslutas nu, hur underbart är det inte att det är sommarlov om 13 dagar?

Efter skolan tog jag, towe, Albin och Jennie tåget till varberg. Så var jag i Varberg hela eftermiddagen och drog hem 20.30 med tåget. Det var en riktigt mysig och kul dag och kväll :)


Nu är en del kurser klara och det är underbart med att sluta tidigare eller ha sovmorgon eller lång rast. Så ska det vara.. Det borde bara bli lite varmare :)
Vi har historia just nu men har självklart glömt mitt arbete hemma, som vanligt -.' efter denna lektionen har vi svenska och då ska vi bara lämna in det sista, tio frågor inom svenskakursen och sen lämna in böckerna och sen har vi håltimma till klockan två. Men jag har tagit ledigt från den lektionen för jag ska hem till Emilia och göra balfrisyr på hennes storasyster Hanna. Nervöst men jag hoppas det kommer gå bra.

Ikväll blir det ner till balen och kolla med tjejerna och sen blir det en mysig kväll :) Imorgon är det modevisning.. love isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0