skolan

Sitter just nu i skolan, lite jobbigt är det allt.. Gaaaaaaalen kväll och natt igår med mycket galna vänner :). Dans, skratt, tjat på vakter, och aaa.. Finns inga ord men denna kvällen och natten var verkligen AWESOME!!

Jag fryyyse jättemycket och aa..
Igår var det först förfest med mina favoriter hemma hos Alexandra i Tröingeberg och sedan taxi in till grand. Hoppade av vid torggrillen och mötte massa roligt folk påvägen till grand.. Sen stod vi utanför lite och träffade massa bekanta (a). Sen in och dansade loss och slog klackarna i taket, underbart!

Efteråt så gick jag hem till min bror och somnade snabbt.. Vaknade i morse och gick upp och tog en dusch och tvättade bort sminket som jag inte gjorde igår. Sen satt jag och chillade lite, ringde Alexandra och lite så och sen t5og jag mig en promenad till Folketshus där jag träffade flora, så gick vi upp, ut och mötte Nattan efter ett bra tag, Så kom Albin och sen var det dags för proooov. Vilket inte gick så bra, eller bättre än det förra iaf.

Sen gick jag, Flora och nattan tillbaka till drottning blanka och satte oss och halvsov i soffan, sen åt vi lite pannkakor och sen hade vi rast och sen hade design/inredning 07 lektion med oss, vi skulle måla massa grejer, var kul :). Och nu ska vi ha musik om 30 minuter.. Så, vi hörs seeeen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0