Sitter i skolan

Hejsan bloggen :) Hann inte blogga i morse för jag gick upp en halvtimma senare, sminkade mig och plattade igenom håret lite snabbt, på med tights och en klänning. Vädret är föööör underbart måste jag tala om!

Tog bussen in till gymnasieskolan och satte mig i bf, satt och snackade med Ludde. Sen kom alex Julia och Malin så var jag med de ett tag, gick lite fram och tillbaka.. Sen kom Adam och träffade mig så följde han mig till bussen, där vi satt och väntade tillsammans, snackade om massa olika saker och sen skulle han på möte. Efter fem minuter kom Becca och sen kom bussen som Flora redan satt i :) Mina klasskompisar är söta (a).

På idrotten var vi ute och gick i en timma, jag och Flora gick jättesnabbt, typ dubbelt så fort som alla andra. Vi mötte varbergarna när vi nästan var klara eftersom de hade fel på tåget så de gick tvärtom. Sen följde de med oss tillbaka till skolan.. Fick ett samtal och några sms av Johan och sen snackade jag med alex om det.. Och sen gick jag och albin ut och snackade om lite grejer, behövdes!

Hade ingen mattelektion så istället hade vi arl och fick sluta tidigt. Vi ska skriva ett CV men man fick sluta och skriva det var man ville, imorgon har vi inga lektioner så vi är lediga, guld!Jag och mamma ska shoppa :)

Nu sitter jag och min Bundis Floris i skolan och väntar på bussen som kommer om 20 minuter. Då ska jag till stan och se vad jag ska göra.. jag ska vara med julia idag men hon slutar fyra?!?!?!? hihi, jaja som det kan gå (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0