På gymnasieskolan!

Vi är leeeeeeeeeeediga imorgon, GULD!!

Jag sitter just nu på gymnasieskolan uppe i bf och chillar helt ensam med en dator :( dumma Alex och Julia har lektion, men ingen aning vad som har, jag har tråkigt (a)..
Alex försökte smsa sitt lösenord till mig och det innehåller ett "q" men hon skrev hela tiden ett "p" Vilket gjorde så att jag inte kunde logga in, hon skrev det om och om igen men fan vad hon suger alltså.. Sen kommer hon ut lite smått irriterad och säger men det är mitt lösenord och sen gnäller på mig att jag hade läst fel, så visar jag smset och då säger hon "men jag skrev iaf ett q"... oups lustigt att det blev ett p istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0