morninggggg!

Godmorgon! :)
Skööönt väder idag med ser det ut som och det kan inte bli bättre, hur underbart är det inte med sommar :)? Hihi, kanske bata är jag som är så lycklig? När man kan gå med sommarkläder!!

Inte så mycket att säga förutom att det var en underbart mysig dag och kväll igår :) Och jag hoppas att det blir det idag med. Svenska, matte, lunch och styling idag.. Det duger! Vet inte riktigt vad vi gör på stylingen eftersom jag var sjuk igår, men det får jag antagligen veta sen :)).

Ikväll ska bli lyckat hoppas jag på.. Tråkigt att du inte vill att jag ska med vännen...
Grand och feeesta med tjejerna och annat roligt folk!!! :)

Nu ska jag lägga in min musik till ett usb och ge till Emilia :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0