morning :)

sovit gott? :)

Sitter med en kopp te, under en varm och go filt i min rosa mysdress och pluggar lite matte. Om 1 timma sitter jag på bussen, om 2 timmar sitter jag och gör NP i matte.
Jag är nervös :$ Men hoppas det går bra.. Jag har typ glömt allting som vi redan jobbat med men när man väl sitter där och tänker så kommer man förhoppningsvis på hur man gör..

Efter provet ska jag träffa Alexandra och sen cyklar jag ut till skolan då det är dags för bildlektion, idag ska jag nog redovisa tror jag.. Inte okej! (a)
Sen cyklar antagligen jag och den finaste Nathalie in till stan och fixar en sak och sen ska vi hem till Sara, ikväll blir det chillkväll där hemma med vattenpipan ;).

Sen klockan 15.00 är det låååånghelg vilket är helt fantastiskt!!!
Lediga torsdag och fredag, kan behövas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0