min dag

Började med svenska, vilket var ganska segt.. Först hade några redovisning och sen skulle vi ge respons till varandras romananalyser men jag hade inte min med mig så jag satt och chillade med Nattan, Flora och steffani som var i samma grupp :).

Sen mattelektion, satt med Flora och Hannah och hade kul (a) Ingen lärare, så vi satte oss ute och pluggade liiite.. Sen var det lunch, åt inte den äckliga maten och sen styling. Fick hoppa in i Nattans, Stefanis och Thereses grupp till detta projekt. Jag fick vara deras modell. Så de tränade på att sminka och så på mig idag, tjill :).

Sen slutade vi, tog bussen med Albin, mötte upp Alexandra och då gick vi och Rebecka till jc för Becka skulle ha biljett tills ikväll, men alla var slut så vi gick till grand och de sa att man kunde köpa ikväll. Sen cyklade jag och Alex till Tröingeberg och sen tillbaka till stan, så cyklade alex till hennes mammas jobb och jag var med Flora och Sannie. Det var kul :) Efter ett tag kom Millis och sen kom Alex Ballex igen, då stack vi och käkade, köpte tights till mig och sen till mammas jobb och hämtade min väska sen satt vi på stationen eftersom jag och Millis skulle ta bussen till Tröingeberg. Så ringde Albin mig lite angående en grej och nu sitter vi här medans vi väntar på de andra. Julia och Sara är i Fajans, Nattan plattar håret och Alexandra är ute och cyklar.. På väg hit tror jag :)

Nu kom Alexandra, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0