lycklig!

igår kändes det som att allt bara rasade, pga allting som hänt och vad alla säger och gö.. Jag vet inte riktigt varför men aa.. Idag är det sommar och sol och jag har även snackat med några fina vänner och planerat och bestämt :).

Och imorgon blir det grand, och sen ska jag med mamma in till stan, möta upp Alexandra och gå och käka sallad eller nått och sen ska jag träffa Emilia och även Nattan kanske. Hur underbart är inte allt?

Har fått lite färg, legat ute på studsmattan och solat i några timmar, underbart :). Men har ont i huvudet nu och känner mig aningen yr för jag inte har druckit nått, men det löser sig (A) Sen ska vi till stranden och CHILLA! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0