jäh!


Hejsan svejsan, har haft en underbar kväll med det allra bästa, Alexandra och Julia. Med film och mys. En hel del bus och sånt också kanske, hihi. På studsmattan så krockade jag och Alexandra så min hand och hennes läpp gick lite sönder, oups (a).. Julia klarade sig felfritt!

Nu ringde nyss Albin mig och snackade lite, hahah fett cool kille ikväll alltså, inget annat än helgalen. '

jag och flickorna har kollat på american virgin eller nått hette den och även på supersugen. Haha självklart Alexandra som valde filmer, ey ovanligt jao?
Nu ligger Alex och halvsover och Julia spelar wii. Super Mario är supersugen och söt! pusshej, imorgon ska Inge ta lite kort på mig,för hon ville ha nån som ställde upp.. haha.. jaja :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0