hej bloggen!

Sitter just nu hemma hos Robin. Han och Albin är nere och kollar nån skit på tv så jag och AlexBallex drog upp och spelade rebubbled, men vi har fastnat på en bana så nu är vi arga och jag tänkte passa på att blogga lite emellan ;).
Igår åkte vi in till varberg och träffade Albin, hyrde film och köpte godis. Sen ut till Robin i Vare. Sjukt mysig och rolig kväll tycker jag allt.. Vi kollade filmer, spelade spel, och lyssnade på musik och snackade. Vi somnade la vid tre fyra någonting..
I morse låg vi kvar i sängen och snackade hur länge som helst innan vi gick upp och Albin åt frukost, och vi kollade på disney, haha.. :) Nu sitter vi här och ska nog strax dra hem tror jag.
Sjukt mysig kväll med mina favoriter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0