hej :)

disco igår, massa snack hit och dit. Sen hem till Alexandra med Nattan, så satt vi och snackade och lite så.. Sen stack Nattan hem och jag och Alex la oss i sängen och snackade om lite grejer..
Hemskt vad mycket snack ;) men mycket som händer nu, och ens tankar och känslor måste ut, right? :)
Nu har vi nyss vaknat och ligger i sängen fortfarande och lyssnar på musik :) Kommer inte skriva under dagen för kommer inte hinna för vid fem drar vi till Varberg hem till Robin och är med han och Albin och har myskväll med film och så med dom.
Så kommer kanske skriva nått inlägg från albins iphone men inte säkert. Och fram till dess ska jag och Alex träffa Martin en snabbis tror jag och käka någonstans. Men nu ska jag sluta skriva och fortsätta chilla med min bästavän. NEj just det vi är ju inte BÄSTISAR längre Alex?Deal? thihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0