heeeejsan :)

Nu är jag hemma och har nyss käkat lite. Skönt att redan vara hemma från skolan :).

Första lektionen skulle vi ha historia men då hade två tjejer från design 07 lektion med oss. Vi fick använda tidningar, papper, limm, saxar och massa olika grejer och göra ett självporträtt av oss själva, men med olika saker eller färger som var typiskt oss. Haha. Det var kul.
Jag och Flora skrev även ett brev till Albin eftersom vi hade slarvat bort det andra vi skulle ge honom. Hihhi. Sen hade vi svenska och då redovisade jag och Therese, det gick la.. bra? Eller vet inte riktigt..

Sen efter den lektionen gick jag med Nattan till lärarrummet för hon skulle ge nått till Henke och då fick jag mitt matteprovresultat, great!! :)) Träffade även Pieter en snabbis :), haha.

Sen kom mamma och hämtade mig och vi köpte mat och nu sitter jag här hemma och lyssnar på musik och funderar på om jag ska gå och ta en dusch och sedan våga håret. JA det får nog bli så :).

Klockan halv fem ska vi vara i skolan igen för småbarnsdisco så kommer inte kunna skriva under kvällen. Vid elva är vi la klara i skolan eller nått och då ska jag tillsammans med Nathalie gå till Tröingeberg för jag ska sova över hos Alexandra, nice :)) Ska även försöka träffa min Martin ikväll :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0