godmorgon <3

Hoppas ni alla har sovit gott. =)

Sov en halvtimma längre än vad jag brukar idag. Gick upp och sminkade mig lite smått, bara slängde på lite foundation och lite mascara och sen gjorde en inbakad fläta i luggen och sen done. Ska försöka sluta platta mitt hår på vardagarna och bara ibland på helgerna, får se hur detta kommer gå ;).

Nu sitter jag i soffan och fryser och dricker gott te. Musiken är på och just nu kom Björn Rosenström – En Gång Om Dagen, haha tänker på Nattan nu när jag hör den eftersom hon går och sjunger den hela tiden, haha sötnos :).

Ne nu ska jag dricka upp mitt te och sedan gå till bussen och sen tar jag bussen ut till skolan från stationen eftersom jag har så ont i min mage fortfarande, det suger.. Så kan tyvärr inte gå ut. Får se hur det går på idrotten idag.

Men ha en jättebra dag mina söta läsare :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0