19 maj

Igår såg jag att det var 3 veckor och 1 dag till sommarlovet. Herregud vad tiden går, känns inte alls som det.. Det är liksom inte ens varmt ute, eller jo igår och idag är ju supervarmt så jag ska ut och sola.

Nu har jag nyss vaknat och ligger i sängen med datorn i knät och kollar runt lite på facebook och så.. Igår var jag med A lite efter skolan och sen kom även Jennifer och Alexandra och sen Julia, Emilia och Sara. Det var en jättemysig dag :) Vi chillade och sen var vi ute och tog massa kort. Sen åkte jag hem, men strömmen krånglade så det var därför jag inte bloggade nått eftersom min dator var urladdad och intenet funkade inte. Sux!

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0