15 maj

Ja.. Idag är det lördag, men jag tycker att det känns som söndag.. Idag kommer jag inte träffa Alex och Julle och det känns tråkigt :(. Vet inte alls vad jag ska göra ikväll.. Tråkigt.

Igårkväll hämtade jag och Julia Alexandra ute och sen satte vi oss ute i solen i en timma och snackade, skrattade och hade hur mysigt som helst.. Sen åkte vi hem till mig och käkade lite och packade sen åkte in igen till Tröingeberg där vi hämtade våran vattenpipa och sen körde Anna-Maria oss till Fajans. Så packade vi lite och sen cyklade till Willys, köpte energidricka och cola och chips och choklad. Haha FETA!!

Sen cyklade vi till vallarna och satte oss där och efter en stund kom Nattan sen Sophia och sen kom även Pontus. Det var en sjukt mysig och rolig kväll men vid elva blev jag rädd för att det skulle hända nått eftersom vi satt där med skog runt om oss, haha jaja jag är som jag är (a). Så vi stack hem, sophia cyklade sitt håll och vi cyklade genom stan hem.

När vi kom hem till Fajans så la vi oss i Julias säng och kollade på Eva och Adam, så sööta är de.. Jag och Alexandra ville se den om och om igen :D Och vi kan alla repliker, medans Julia inte ens får ligga i sin egna säng, hihh. Sen vid tre åkte jag hem, hämtade mamma i stan och sen hem hem hem!

hade en jättebra fredagskväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0