11 maj

Tisdag.. Seg dag i skolan men annars underbar :)).

Efter skolan tog jag bussen med Albs, gick till gymnasiet, gick och åt med Emilia, Jennifer, Julia och Alexandra och sen cyklade till drottning blanka med Alex och Julia, träffade Alb, Så kom Emilia även dit, följde Alb till tågstationen och sen satt vi där med honom ett tag och sen till willys, sen till tröingeberg, plugga matte matte matte och matte, sen hem, duscha och plugga ännu mer.

Min dag, puuuh. Jag är typ död. Mitt huvud värker och min mage lika så.. Uschfyyblä..
Nu väntar jag på att Alexandra ska komma in på msn för jag tycker om henne lite (a).. Sitter och kollar på desperate housewives med motheeeeer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0