om min dag:

Började dagen med idrott och det var la som det var, hahha. Började med uppvärmning som Sandra och Albin inte hade gjort än så klassen delade upp sig i två grupper. Jag gick med i Sandras. Började med att springa fram och tillbaka i idrottshallen och sedan göra massa olika grejer. 
 
Sen hade vi bugg. HAHA. Jag dansade med Albin och aa vad ska man säga? vi äger helt enkelt ;). Haha, men jag hatar bugg. Det är så tråkgit, plus att man blir yr av allt snurrande, hihi.. Sen efter buggen dansade vi vals. Flora tycker att jag och hon ska söka till let's dance bara för vi var så grymma. Haha!

Efter idrotten stack vi tillbaka till skolan och käkade lite och sen var det matte. Vi skulle lösa en problemlösning inför nationella eller vad Henkeee sa. Jag, Flora, Albin och Nattan kom tillsammans och det gjorde vi jätteduktigt tycker jag allt. Haha :)

Nattan: 100 gånger 100 är la 10 000?
Albin: Nej 1000 är det ju pucko?
Nattan: Nej det är det la inte alls?
Flora: Men jag slår det med miniräknaren.
Albin: Men är du så dålig att du måste slå det med miniräknare? :o
Flora: 10 000 Albin, 10 000.
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄGD!


Sen hade vi ARL. Fick reda på att vi ska ha prov om två veckor på kap. 1, 2 och 7. Suger lagom mycket. Fandå. Skolan tar kol på mig!! Aja, det är la bara att överleva. Försöka i alla fall. Om tre veckor är det lov, skönt!

love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0