lördag!!

Ikväll är det new moon som gäller. Denna dagen har vart efterlängtad kan jag lova er!

Igår var jag som sagt med Adam min fina pojke :). Vi gjorde inte så mycket.. Låg och kollade på tv typ hela kvällen och jag halvsov (a). Sen gick vi och la oss och kollade på film. Den var bra men jag somnade efter halva och vaknade lite då och då och när jag vaknade sista tio minutrarna sov lilla Adam och snarkade så jag stängde av filmen och sen sov vi lite.

I morse vaknade vi åtta, men somnade om. Haha..
Det var mysigt och kul med älsklingen min :). Nu stack han nyss hem och jag sitter och snackar med Emilia och leker med photoshop som äntligen är installerat nu.

Jag borde plugga men jag orkar inte!! Men måste man så måste man, så vi hööörs lite då och då <3

Adam Johansson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0