i skolan nu..

Jag tänkte att jag ska gå till bussen tio över sju, men nej Isabell bussen går ju då (a).. ska gå hemifrån sju så jag missade bussen så fick gå tillbaka hem och väcka mamma och hon blev inte gladast i världen (a) men hon körde mig snällt bort till andra bussen. Där träffade jag Carro så tog vi bussen tillsammans och i vinberg kom även Emilia på som jag verkligen saknat starkt. Inte snackat med henne sen lördags? :o

Jaja, när jag kom in till stan iaf så gick jag ut till skolan. Skönt :) Nu sitter jag här i skolan, bara tre stycken från klassen här. Vi ska ha svenska strax och gå igenom nått prov vi ska ha snart som jag inte ens har någon aning om. Men det är för att jag är sjuk så får la snacka lite med PH idag om det!

Nu tycker jag att Nattan ska komma hit, tråkgit utan henne :). Hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0