Hos Adam!

Hejhej :).
Just nu sitter jag hemma hos Adam, kom nyss hit och han sitter och äter så jag passar på att blogga. Inte hunnit det så mycket idag, för i skolan hade jag fullt upp med att plugga, vi har så himla mycket med prov, läxor och inlämningar nu så det är sjukt. Men så är det väl antar jag? Veckan efter lovet är det dags för nationella i engelska, hate it!

Musiken var jätterolig idag, vi sjöng och låten är klar. Sen var vi med teatergruppen. Det var kul  :) Snart är showen, nice!! Efter skolan gick jag och Nattan till Fajans där vi träffade alexandra och julia. Vi gjorde inte så mycket, men nattan drog hem.
Vid halv fem drog vi in till stan och Julia träffade Pontus för han skulle fixa en sak till henne och sen drog vi till min mammas jobb och sen åt vi. Nattan var också i stan så vi träffade henne lite. Sen stack vi till hemmakväll och hyrde film. :) Sen stack vi hem och kollade på room raiders, haha.

De följde mig till slätten och nu sitter jag här =). Vet inte vad vi ska göra, kolla film och sen ska jag hem. pussss1 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0