Hej bloggen

Kvällen igår var jättebra tillsammans med min bror och Malou.

Innan jag åkte dit så var jag och mamma hos min moster och kusiner. Det var mysigt, längesen jag träffade dem så det var kul. Ska bara barnvakt den 1a och 2a maj till Gustav, haha. Sen åkte jag och mamma hem till Kjell men han jobbade så vi satt och kollade tv och sen kom han och barnen hem. Träffade Paula men inte Sanna för jag hann åka innan hon kom in i huset. Inte träffat tjejerna på en hel vecka nu!

Sen åkte jag till dem. Vi beställde mat och sen käkade vi och efter det gick vi upp och kollade på new moon. Igen (a) Den är lika bra hela tiden!! Hihihh. Sen kollade vi lite tv innan jag somnade (a).

Imorse tog jag en promenad ut till skolan och när jag och mina vänner satt och väntade på bussen som skulle ta oss till idrotten kom några andra från klassen och sa att det inte var någon idrott för Emma var sjuk och det innebar att nästa lektion var klockan 12 och då hade vi den en timma och sen inte lektion igen eftersom vi skulle ha Emma där med. Så vi kollade med läraren om vi fick skippa matten och det fick vi. NICE! :)

Jag, Flora, Albin och Nattan satte oss och gjorde ett arbete som ska vara inne imorgon. När vi var klara vid elva gick jag och Nattan och Albin till tröingeberg, han gick till stationen och jag och Nattan hem till henne. Så åt vi lite och sen kollade vi på new moon. Haha NÖRD är jag.
Sen chillade vi gärnet och redigarade lite roliga bilder. Haha cute :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0