gordmorgon :)

Orkade inte skriva igår innan jag somnade för jag var hemma vid elva typ och var jättetrött så jag somnade direkt.

Nu sitter jag och äter flingor och kollar runt lite på datorn. Skolan är tyvärr inget jag vill idag, brukar vara så men när man väl är där så är det helt okej ändå.

Först har vi svenska och jag har glömt göra det jag skulle göra inför vårt grupparbete. Jag skulle sriva en intervjuv. Men det löser sig. Therese har kanske gjort det hon skulle och Malin har ju knappas det.. Hon svarar ju fan inte ens mig när jag försöker nå henne som PH sa att vi skulle göra. Blir så irriterad på det.

Sen ska vi ha engelska och matte tror jag ? Och sen lunch och styling. På stylingen idag är det min tur att jobba, det ser jag fram emot. Ska göra fingerspolning + bröllopsuppsättning på Floris. Nice!

Efter skolan ska jag kanske hem till Alexandra, beroende på hur hennes aputider är idag. Annars drar jag hem och pluggar. Ikväll drar vi antagligen in på kvällsöppet i stan, mysigt!

Jag ska även ut och springa idag, och gå!

om 45 minuter ska jag till bussen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0