godmorgon : ))

Ställde klockan på halv sex i morse men ångrade mig när den ringde, eftersom vad skulle jag upp och göra två timmar innan vi åker? Så jag satte den en halvtimma senare och somnade om. Kändes som det gick fem minuter och sedan ringde den igen. Men då var det dags att stiga upp.

Jag gick upp till spegeln och satte mig framför den och sminkade mig.
*foundation
*puder
*rouge
*brun och ljusbrun ögonskugga
*flytande eyeliner.
(jag brukar inte använda såhär mycket smink till skolan i vanliga fall? Men idag kände jag för att sminka mig för det var kul, hahah)

Sen plattade jag igenom håret och sedan gjorde lite lockar här och var i det.. Sen gjorde jag en inbakad fläta i luggen och satte i en blomma. Så ser jag ut idag!


Sen klädde jag på mig, blev leopard tights och en tunika för min del.. Funderar på vilken kofta jag ska ha. För jag vill ha skinnjackan men det är ju så kallt att bara ha den ute utan kofta under? jaja, någon hittar jag nog som jag vill ha..

Nu sitter jag och äter nyttiga flingor, haha. Men de var inte speciellt goda tyvärr.. om en halvtimma ska vi åka. Mamma ska köra mig till skolan idag så jag slipper bussen. Får klara mig utan promenaden till skolan idag. Jag överlever nog ;). Kommer komma tidigt till skolan idag så jag hoppas de har öppnat. Möte ska vu ha halv nio, vilket blir dagens minus :)..

Ikväll ska jag träffa Adam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0