godmorgon!

Jag har sjukt ont i magen idag men måste tyvärr dra mig till skolan för stylingen kan jag inte missa idag alltså.. Jag ska nämnligen göra färganalys på Nattan och sedan sminka henne i de färger jag kommer fram till i en fin festmakeup.

Jag blev sommar och hon sminkade mig med lila mineral eyeshadows och lila kajal och rosa läppar. Det blev jättafint tycker jag allt. Good!

På bilden blev jag klar med alla mina bilder i photoshop till uppgiften och hoppas ph och Kurt tyckte om dem. Nästa bildlektion ska jag nog jobba med en av mina modellbilder och jobba med att redigera fläckar som är fel och rätta till smink och hår. Det blir nice =)

Ganska grått väder ute idag och det är inte lockande att gå i? Till och med mer lockande att ta bussen vilket jag hatar men gå ska det bli. Det har jag bestämt mig för :)

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0