god morgon :)

Onsdag idag.. redan? Kändes som söndag igår.. Men det var nog bara för vi var lediga? Jag mår inte så bra och känner mig inte det minsta taggad för skola idag men det är en lugn dag så det kommer nog gå bra.
På stylingen ska vi ha färganalys, det har vi haft förr men vet inte om vi ska göra på samma sätt. Man ska iaf sätta varje person i varma och kalla färger och se vad den passar bäst i och sedan i en årstid. Svårt att förklara, men men!

Jag sminkat mig och gjort te och tagit lite fil och nu sitter jag i soffan och fryser jättemycket. Mjukisdressen är fortfarande på och vill inte av (a).. Idag ska jag ha jeans och tunika på mig, eller kanske tights? Berors på om jag hittar några fina..

Kjell ska köra mig idag så jag slipper bussen annars hade jag haft 25 minuter på mig tills jag skulle dra men nu har jag en timma. Han ska släppa mig i stan så ska jag gå till skolan istället för att ta bussen. Great!!

Hoppas er morgon vart bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0