förlåt för dålig uppdatering!

Igår spenderades kvällen med favorittjejerna Alexandra, Emilia, Nathalie, Malin och Julia och även en del av kvällen med pojkarna Oscar och Hoffa :) favoritfilmen NEW MOON var igång! Den är bäst. Det blev en lyckad kväll tycker jag allt :)

Nu har jag nyss vart ute en o en halv timma och gått med mamma och när jag kom hem sprang jag in i duschen och nu sitter jag här och känner mig stressad. Även fast klockan bara är kvart över ett en söndag så. Men ska nämligen åka med mamma hem till min moster och kusiner och hälsa på lite.
Och sen ska vi hem till Kjell tror jag och vid sjutiden ska jag hem till min underbara bror och hans underbara tjej. Hur great är inte det? Att spendera en kväll med dem. Vi ska kolla new moon.. igen ska jag se den jaa :$. Så ska vi käka lite och jag ska sova över där.

Imorgon är det skola, vilket inte alls är efterlängtat nu. Jag vill fylla år nu nu nu nu vilket jag snart gör, amazing!

Jag kommer inte kunna skriva mer idag tror jag inte, om jag inte hinner slänga in ett inlägg innan jag drar. Men tror knappast det för ska blåsa håret och sminka mig och packa grejer till imorgon. Idrottskläder m.m. Men om vi inte hörs så ha en bra dag allesammans <3

Love,isabell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0