elleäääh tjejer?

Ta dig tid att kliva
in i min värld ett tag
där är man glad var dag
finns inga obehag
men allt av alla slag
o inget lyder någon lag
o allt är gratis
(åh, vilket snilledrag)
sa du drag?
där é även alltid party
jag är den mänskliga versionen av ett trippat Smartie
Vill inte va tjatig, men ingen ska va sur
alla ska få bada i en kraftig glädjeskur
Så var filur som sitter nu o myser
hjälp mig att se till så att vårt ljus förevigt lyser
o skrik högt så att det ryser varmt i varje man
allihopa nu: PUSS O KRAM!

På rosa moln svävar jag omkring
o ja njuter av alla vackra ting
o ja tänker aldrig mer komma ner
tänker stanna här
för evigt, evigt, evigt
Om du vill va me
är de bara att räkna till tre
så kommer ja o hämtar dig o vi får de
så trevligt, trevligt, trevligt.

Jag é kort som få
står på tå för att nå golvet


JulleBulle <3

Kommentarer
Postat av: julia

Löppis <3

2010-03-30 @ 22:03:28
URL: http://jjuliianiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0