Asså.. jaja!

Nu har vi vart på modevisning och jag har även vart hos doktorn med mamma. Jag fick medicin och bla bla.
Sen stack vi på modevisningen och det blev ännu värre så nu har jag tagit tabletter och sån skit. Jappjappjapp. Det var riktigt kul på modevisningen iaf. Träffade Friall där (a) och alla ni som gick, ni var jätteduktiga.

Efter den första showen så stack jag, Nattan, Alexandra och Julia och tog massa roliga kort, hahahaha ÄGER stenhårt. Nu sitter vi och kollar bilder och väntar på andra avenyn och det vet jag även en till som gör. Ingen annan än Rebecka BOO wiiihooo!!

Jag är helt matyt i hela kroppen av medicinen och tabletterna så nu orkar jag inte skriva mer, förlåt. Men vi hörs imorgon och då kommer jag även ladda upp bilderna från ikväll..
Godnatt alla ni där ute :)

xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0