<3

Adam ringde mig, så snackade med honom ett tag om massa saker. Och nu är allting bra, han är bra, vi är bra <3 Vi hade en del saker att snacka om och reda ut.

Har även pluggat till provet. Läst ett kapitel av tre. Alltid nått. Imorgon fortsätter plugget efter trääääning med Alexandra den bästa vännen!

Imorgon blir det skola, styling hela förmiddagen och bild på eftermiddagen och efter skolan går jag till klitterbadet med Alexandra och simmar och är duktiga. Sen vet jag inte om jag ska hem till henne eller hem till mig själv? Får se om jag hittar någon bra buss eftersom mamma jobbar eller om jag kanske kan dra till min bror eller nått om inte Alexandra vill ha hem mig(a). Måste iaf plugga so it doesn't matter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0