28 mars!

Dagarna bara rullar fram. Och denna veckan är typ fullt upp?
Måndag: Skola 10.00-14.45
ARL-prov och det är inget jag ser fram emot precis. Ska även till skolsköterskan och se om fingret behöver sys eller vad jag ska göra med det...
tisdag: 08.30-14.15
Simma med klassen men det kan jag inte vara med på nu för fingret. Som det kan gå.. Sen efter skolan ska jag typ ut och springa? Måste träna och göra av med fett! Och plugga till svenskaprovet.
Onsdag: 12.00-15.00
vet jag inte riktigt vad som händer, men antagligen plugga och springa eller ut och gå lång runda.
torsdag: 08.30-11.10 (möte 12.00-13.30)
Slutar egentligen tidigt men klockan 12.00 är det möte med klassen och massa övningar för vi är en konstig klass eller nått sånt, sa rektorn i alla fall? ska jag och Alexandra baka cupcakes.. och kanske nån mer ska vara med? ingen aning faktiskt :) Sen är det looooov! Smålänningarna (diana, Denise och Lina) kommer förhoppningsvis :)
Fredag: LOV 
Långfredagen, vet inte vad jag ska göra. Men på kvällen är det "släktkalas".
Lördag: påskafton
tjejerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0