@tröingeberg.

Hej igen :) Jag befinner mig just nu hemma hos Alexandra i Tröingeberg. Vi gör allt möjligt på samma gång, polerar, oljar och målar naglarna, lyssnar på musik (James Morrison – You Give Me Something) - spelas just nu, kollar även på one tree hill säsong 4 och äter lite chips och äter morötter.
De åt nyss lax och potatis men jag tog en grov macka istället, kändes nyttigt på nått sätt :)

Om det hade varit sant att man blev brun av att äta mycket morötter så hade jag nog vart helt svart nu. Det är det jag lever på nu för tiden typ (a).. Haha.. Nä, nu ska jag ta och fixa klart mina naglar. Blir ljusrosa med stenar på.. pusspuss readers :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0