tjenatjaaaaa

Sitter ute i trädgården och tar det lugnt och lyssnar på musik. Har ont i ryggen, huvuder och halsen och fryser. Sitter med en stor tröja och mjukisbyxor, brr. Kallt :( Tror jag håller på att bli sjuk, fandå.

när alla mina vänner var sjuka och förkylda innan sommarlovet klarade jag mig, men får jag allt nu så döööör jag. Sommarlov och jobbar, får bara inte ske.

Första dagen på jobbet gick faktiskt jättebra tycker jag :). Cyklade dit och när jag kom dit snackade jag först med Mats och gick runt och kollade överallt och fick koder och sånt. Sen har jag jobbat med Bea hela dagen och ensam en stor del med. Var jätteroligt faktiskt att sitta i kassan. Så kommer nog trivas bra här :) Alla är så snälla med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0