tillbaka i Fajans.

Jag sitter och chillar i Alexandras säng tillsammans med Emilia :) Alexandra städar :$


Vi cyklade in till stan, Alex och Emilia drog till Millans mormor och jag till ica. Jag hämtade pengar av mamma och sen träffade jag min söta moster och två av kusinerna :). Sen mötte jag Emilia och Alex utanför thairestaurangen. Där satt även Malou med sin mamma, så snackade vi lite med dem och sen käkade vi.

Efter det gick vi runt i stan och letade efter en sak som jag ska köpa :). Det blir bra hoppas jag, hoppas hoppas hoppas! :)
Sen gick vi och fixade resekataloger till min mamma för att jag och Alex vill att vi ska få åka med henne på semester, så vi ville locka med henne in i värmen ett tag (a).. Så vi fick en plan att vi skulle slå in de som presenter till henne och kryssa för massa altenativ som vi ville till (a) Får se vad hon säger när hon får de ikväll!

Sen gick vi till Emilias mormor och hämtade en korg till henne och sen lämnade den igen och sen efter det stack vi till Fajans och slog in paketen och så kom Julia även hem från sitt jobb.
Vi bakade muffins och målade finfina teckningar (a) AlexBallex, målade en jättesöt på mig och min pojkvän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0