min dag.

Tog bussen med idtorrskläderna på mig till stan och sedan till skolan. Åkte med Albin och Towis. Alexandra mötte upp oss vid min skola och sen stack hon och vi drog till idrotten.
Vi skulle egentligen vara på stranden men det blev ändrat pga vädret. Det skulle bli regn (som det blev).. Tråkigt. Men vi höll till i kattegatthallen och vissa spelade fotboll och jag, Hannah, Becca, Nathalie och Frida spelade badminton och lite avslappning på det. Underbart! :)

Sen stack jag till skolan och käkade lite och sen gick jag och Nathalie till Fajans, vi snackade ut om lite grejer påvägen dit och träffade Alexandra och Julia där. Sen stack jag och Alexandra ut i regnet, vi mötte upp Emilia utanför h-huset och stack och kollade genrepet på klädparaden på tångaskolan. Sen stack Alexandra, så då stack jag och Emilia och träffade gamla lärare, hahaha hon började gråta.. Sötnos <3

Sen kollade vi nästa med. Träffade Valle, Raif och sen även Martin. söta! :) så åkte jag hem och nu sitter jag här och lyssnar på musik och snackar lite med mamma :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0