meaning*

Jobbintervjuvn gick bra tycker jag :) Får besked i dagarna och hoppas på det bästa, verkligen :)Han var jättetrevlig och lätt att prata med. Så det hoppas jag på :).

Mamma kom och hämtade mig efter och då åkte vi och  bar grejer till lägenheten, usch var jobbigt och tungt det var upp för alla dessa trappor. Jag får ta och börja träna musklerna (a)
Sen åkte jag och mamma och handlade och sen hem, jag gick och tog på min bikini, tvättade bort mitt smink och sen tog jag ett täcke som jag la mig på på studsmattan och solade. Låg ute i en och en halv timma. Underbart. Fick lite färg iaf, tur det. Jag står inte ut att gå och vara blek. Jag hatar det..

När jag börjar jobba blir det inte heller mycket sol, tyvärr (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0