Jag saknar Nathalie <3

sitter just nu i Fajans med Emilia, Alexandra och Julia. Vi gör ingenting speciellt.. jag målar naglarna och Julia spelar gitarr och sjunger. Ikväll har vi vart på stranden och spelat fotboll, volleyboll och kubb. Sen satt vi och chillade med chips och energidricka och så klart blådåre. MUMS! Sen kom det några och frågade om vi ville spela volleyboll med de, så det gjorde vi självklart. Var jätteroligt :)
det har vart en jättemysig kväll tycker jag.

Igår var jag, Alexandra, Jennifer hemma med emilia hos henne och firade midsommar. Vi gjorde midsommarkransar tillsammans med Hanna, Linus och Johannes först och sen gjorde vi oss i ordning och sen grillade vi och lagade mat, åt och åt sedan Jennifers efterrätt, tog bussen in till stan och sen bussen till varberg. Rolig busstur, jappjapp! Åkte tillsammans med några killar från göteborg, haha gick med de i stan lite, bytte nummer hahha, gifte oss och gav ros. jaja ;)
Sen satte vi oss och skulle röka vattenpipa, men gick som det gick. Vi festade och hade skoj. Träffade Jennie och hennes kompisar, såsötaså:) Sen ville albin vi skulle komma på fest så vi gick i en timma till en fest mitt ute ingenstans kändes det som och sen när vi kom så var festen tydligen slut, hahaha vi städade lite och sen tog oss en promenad tillbaka till stan med alla goa pojkar :). tjejerna tog bussen hem och jag stack med albin och de andra killarna till pizzerian. Sen gick jag och Albin hem och sov vid tvåtiden.
Imorse sov vi länge och sen kollade paradisehotel och sen tog jag bussen hem. Åkte hem och la mig ute i trädgården och solade, jag somnade. Jag fick lite färg men vill bli jättebrun nu :(. Hoppas på sol imorgon.. jag och mamma åkte till stan och åt och sen stack jag och umgicks med Kim och malou. Satt och snackade, sen kom Julia och Alex, så stack vi och handlade lite och sen träffade vi emilia så cyklade vi till stranden och nu sitter jag här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0