jag har tråkigt.

Lovar du att vara ärlig? okej.
Du heter: Isabell Nilsson
Smeknamn: Bellis, Bellsan, Bells, Löppa, Issa.. typ
Vad får du oftast komplimanger för: vet inte riktigt, men typ mina ögon och mitt hår -.-.'
Hur imponerar man på dig: är sig själv och skryter inte om sig själv..
Brukar du skratta för dig själv: hah, om det skulle behövas
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Hur gick intervjun idag? :) <3
Var bor du: falkenberg.
Trivs du där: både och.. men nä inte så.
Äger du några converse: japp
Är du allergisk mot något: nej
Hur svarar du i mobilen: hallå eller hej det är isabell
Antal timmar sömn inatt: 8 typ (a)
Brukar du komma i tid: ja för det mesta ;)
När mår du bra: När jag är med mina vänner och min pojkvän såklart.
Hur känner du dig nu: besviken.
Vanligaste färg på dina kläder: verkligen olika!!
Vad tycker du om fötter: hmm, fötter.. ahdu.
Vad saknar du: finns en del..
Hade du en bra kväll igår: Japp
Favorit dryck på morgonen: te eller juice
Rakar du benen: hahah ja?
När brukar du oftast gå och lägga dig: varierar.
Är du blyg: ah faktiskt ibland..
Sysslar du med någon idrott: Nejj inte nu för tiden.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag :)
Är du nöjd med ditt liv: ibland inte, men för det mesta.
Är du bortskämd: Nä inte så.
Vad gör du i morgon: ska till varberg med de bästa tjejerna och hoppas på att träffa min pojkvän.
Vad längtar du till: tills Nattan kommer! <3
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja
Vad använder du för schampo: Elvital rosa förpackning
Hur gammal är du: 17 (a)
Tycker du om någon just nu: Ja det gör jag
Gröna eller röda äpplen: gröna!
Vilken tid gick du upp idag: 8.00
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej
Har du strumpor på dig nu: ne
Är det okej att gråta: öh, ah.
När grät du senast: innan idag, jag hatar bråk. 
Vad skulle du göra om du vann en miljon: shoppa och resa!
Bär du glasögon eller linser: nejnej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej :)
Har du piercing: ja, navel och öron
Vill du gifta dig: ah :)
Vill du ha barn: yes, bebisar!!!
Solar du ofta: Inte solarium, men om det är sol ute så passar jag självklart på.
Är du bra på att laga mat: berors på (a)
Är du flygrädd: nej :)
Hur vig är du: hehehehe
Vad dricker du helst när du är törstig: jordgubbsmer!!
Tror du på ett liv efter döden? Nja.
Tycker du om sushi? aldrig smakat, ska aldrig!!
Har du tandläkarskräck: nej
Vilken ögonfärg har du: Gröna och bruna.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: yes.
Biter du på naglarna: nepp
Senaste låt du hörde: David Guetta – Sexy Bitch (Featuring Akon;explicit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0