igår

Var jag med Nattan, Julia, Emilia och Alexandra. Vi gjorde inte så mycket, chillade på Julles rum typ ;). Målade mina naglar matchande till min klänning som jag ska ha på mig idag :))..

Sen tog jag cykeln och min ipod och gav mig ut i regnet till ica för att snacka med mamma. Sen i med musiken i öronen igen och snabb fart till tröingeberg för att vara med Alexandra och Emilia.
När jag kom så satte vi på filmen "bröllopsfotografen" sen gick ut och träffade Johan och gick en liten runda med honom och sen hängde han med hem till Alexandra, så kollade vi lite till på filmen men den sög så vi satte på filmen "upp" istället. Riktigt cool film måste jag säga, hahaha :)

Sen åkte jag hem och la mig och sov nästan direkt.

Idag vaknade jag klockan 6, vilket var skönt. Gick upp och duschade, plattade och lockade håret, sminkade mig och packade och fixade massa :).
Ska bli underbart med skolavslutning och ikväll är det klassfest, great! :)


Imorgon är ordnat och klart och jag hoppas på en galen kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0