Igår

Tog jag, Julia och Alexandra cyklarna in till stan och skulle till varberg men bussen gick inte förän om en timma typ. Så vi hoppade på 7ans buss som gick till skogstorp så där hoppade vi av. Gick till 2in1 och köpte varsin klubba och gick runt där ett tag. Efter en halvtimma kom bussen in till stan igen så den tog vi. Så tog vi bussen till Varberg.

Där gick vi runt och tog lite kort och hade jättemysigt. Vi var i hamnen och i stan och på fästningen lite. Sen när vi skulle hem så satte vi oss på bussen men när vi hade åkt i en timma så kände vi inte igen oss och sen såg vi att vi var påväg tillbaka till Varberg igen. Vi fick panik.. Ringde runt efter skjuts och jag fick tag på min pojkvän om han hade sovplats ifall ifall jag inte kom hem på nått sätt. Han var med Philip och de.
Men de löste sig så Marie kom och hämtade oss, så släppte de mig vid mcdonalds och mamma hämtade mig där. Åkte hem och somnade direkt :)

Usch, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0