i like the way it hurts*

Vilken dag!!
Vilken väder.
Fy vad underbart.

Vaknade klockan nio och redan då var solen högt uppe, så jag gick ut och la på mig studsmattan och solade med mamma. Har legat där ute i solen i 2 och en halv timma, nu är jag lite trött. Är inne just nu och har tagit på mig en mysig, blommig sommarklänning från grekland. Jag vill tillbaka. Jag saknar Fay!

Jag ska till stranden med Julia, Sara och Tina idag tror jag. Vet inte vilka som ska med faktiskt, men det återstår och ser, haha :). Jag älskar att vara på stranden. Det finns inget bättre ställe ♥

Ikväll ville nog Alexandra sova hos mig, då ska jag tvinga med henne till sjön och bada. Imorgon ska vi jobba tillsammans, kul (a). Sen på kvällen ska jag träffa Alb och Rob.

På torsdag blir det bio med Emilia!! •


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0