i fajans,

och jag saknar Nathalie <3


Igår kväll var jag, emilia och alexandra hemma hos mig och gjorde inte så mycket. Chillade mest, bäst (a). hehe. Satt och snackade med mina bröder och deras tjejer och sen ett lite mer seriöst snack med min mamma om en grej.. Det behövdes verkligen för nu är jag inte lika orolig och så längre och det känns skönt. Min mamma är GULD <3

Idag åkte vi hemifrån halv tio, flyttade grejer till lägenheten och sen hem igen och hämtade lite mer, solade lite, bytte kläder och sånt. Sen åkte jag och mamma in till stan och gick upp med de sista som skulle flyttas idag till lägenheten och sen gick vi och åt lunch tillsammans. Mysigt :)
Sen gick vi in till stan och köpte en present och sen ville mamma äta glass så det köpte hon och jag satt med henne. Sen kom alex och emilia och träffade oss, så hängde jag med de till hemmakväll och hyrde avatar (igen) och sen cyklade vi till willys och köpte massor med godis och massa annat gott. Så cyklade vi till Fajans och nu sitter vi här och chillar..

Om 50 minuter så tar vi bussen till vinberg och spenderar vår kväll där med grillning, kubb, avatar och annat mys. Tror bara det blir vi tre, som det ser ut nu i alla fall :). Så sover vi där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0