I fajans

Var befinner vi oss egentligen?
Jag sitter uppe på övervåningen vid datorn, Julia är där nere och tar en dusch, Alexandra åkte bil till Tröingeberg för att kunna hämta sin cykel och komma tillbaka hit igen (hoppas hon inte glömde nycklarna) och Emilia cyklade hem till Vinberg för att åka iväg på 75års kalas. 

Jag vill duscha och sen cykla ner till stranden, men Alex tycker det är molnigt och det tycker nog Julle med. Men nu är hon klar så nu ska jag gå och duschaaaaaaaaaaaaaaaa och sen tjata med mig dessa små söta människor till stranden. Jag ska kila och köpa en nu navelpiercing också. Jag vet exakt hur jag vill att den ska se ut, lång och med något rosa i. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0