hiss och diss:


Idag hissar jag sol.
Det är helt underbart att solen finns. Värme är ju så skönt. Och man blir brun om man är ute när det är soligt, och hur fräscht är inte det? Väldigt. En brun kropp är ju ett stort plus enligt mig.. Alltså jag strävar inte efter att andra ska vara det. Men trivs bättre när jag själv är brun. Då känner jag mig väldigt välmående :).




Idag dissar jag falska personer.
Varför ska man vara vän med någon som ändå bara pratar massa skit bakom ryggen och ehentligen inte bryr sig om en.. man har inte vänner bara för att ha dem. Man har de för att kunna lita på de, ha roligt med och kunna prata om allting med. Det är sånt vänner är till för. Inte att må dåligt av.
Så det dissar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0