hej, godmorgon :)

Det är verkligen toppenväder ute, med sol och inga moln. Hur underbart är inte det? Men jag kan inte åka till stranden för jag ska jobba. Första dagen på jobbet, alltså ganska nervöst måste jag säga.. Kommer aldrig lära mig allt i kassasystemet känns det som :o Men det kommer!


Igår låg jag hemma och soladei några timmar med mamma och martina, underbart. men jag har dock fått något konstigt värmeutslag på min hals.. Det svider :(. Men men.. Sen åkte jag och mamma till stranden och gick där ifrån in till stan, för vi skulle hämta en cykel hos en som bor där nere. Sen stack vi och åt lite och sen efter ett tag mötte jag upp Alexandra. Vi snackade lite om en grej, och sen satte vi oss i stan och väntade på att robin och albin skulle komma med tåget och bussen. Till slut gjorde de det så vi gick till ica och handlade massa att äta och plockade upp Julia och Jennifer och sen cyklade vi 6 stycken på 2 cyklar. Gick finfint!!!!

Vi hade en underbar kväll med musik, snack, vattenpipa, grejer att äta, kubb och jag och Alexandra badade och massa andra mysigheter. Sen cyklade vi in till stan på lika många cyklar men Jennifer gick till Ida istället. Så åkte pojkarna hem och det gjorde vi med. Vi satte oss och snackade massa med Eric. hheeehe..

love, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0