hej :)

Nu är jag hemma, har nyss duschar och sitter med handduk i håret och min rosa mysdress är på. Jag ska strax till gekås med mamma, tobbe och mormor.. Underbart, mitt favoritställe ju -.-''Men har ändå inget bättre för mig, så hänger med dit :).

Igår drog jag och Alex till varberg och kollade fotboll med albin och Borgh(?) och sen kom även Leek. Sen stack jag och Alb hem till honom och Alex tog bussen hem.. Vi gjorde inte så mycket, chillade mest.

Sen käkade vi lite och satte oss och kollade fotboll med Uffe och sen kom Oskar och Philip dit med. Fotboll <3<3 hehe.. Knäppa samtalsämnen hade pojkarna i alla fall, haha ;)..
Sen stack de hem direkt efter matchen eftersom Osk skulle jobba nästa dag :). Jag och Albin gick och borstade tänderna och gjorde oss i ordning och sen la vi oss och kollade på paradise hotel, jag blev ARG eftersom Cimon åkte ut........ Fandå! Så vi slutade kolla och somnade direkt nästan.

Idag när vi vaknade satte vi på fler avsnitt av paradise hotel och då åkte Andreas och Greta ut! vad är detta för nått, jajajajajaj. Sen stack jag med bussen. Blev uppringd av en man angående sommarjobb. Underbart. Ska på intervju imorgon och även till det andra som jag fått och hämta mitt schema. Kan det bli bättre?! :))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0