Gomorgon.

Jag förstår inte hur man vill förstöra såhär?
Jag kan inte för nått i världen förstå varför man
vill gå mista om något såghär fint..
Man ska ta vara på det man har, som betydet nått.

Ja.. Nu fick jag skrivit av mig det.. Jag vet inte varför vissa personer kan med och vara elak mot andra. Kan ni det? Nej det vet nog ingen.

Jag har nyss sminkat mig och ska strax fixa till håret som just nu bara hänger i en tofs. Så kan det ju inte se ut ;). Om en timma cyklar jag på intervju och sen ska jag nog träffa Malou och vi ska nog gå till ett ställe och fixa lite och sen ska jag nog hjälpa mamma och flytta grejer tilllägenheten :). ikväll vet jag inte vad som händer, Emilia ville nog träffas när hon hade slutat jobba men vet inte om jag ska vara hemma bara istället eller vad jag gör.

Jag vill träffa min pojkvän :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0