godmorgon :)

Igår var det mentorsdag, gick först till gymnasiet och var med Julia och träffade även några andra. Sen mötte jag Flora och Cissi på busstationen och så tog vi bussen tillsammans med de andra i klassen till klitterbadet, där vi gick till beachhouse. Mötte Nattan och sen spelade vi minigolf, Flora ¨vann¨. haha, ah det var kul. Sen käkade vi alla pizza och sen ner till stranden och satte oss och chillade, det var volleyboll och några stack men jag Becca, Nattan och Flora satt kvar i sanden och lyssnade på björn rosenström såklart.

Sen skulle jag, Becca, Albin, Towe och Flora ta bussen till stan men vi gick istället. Skön promenad. Så gick jag Towe och Albin till stationsgrillen och satte oss, de köpte klass och fanta och sen tog vi bussen till stationen och tåget till varberg.. Följde Towe hem och sen gick jag och Alb hem till honom och kollade på film och chillade. Sen stack jag hem med tåget.. Tråkigt att det blev som det blev hjärtat,men så är det ibland. Vi klarar det tillsammans :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0